4 Şubat 2013 Pazartesi

Justin Bieber, Selena Gomez İle Ayrılığı Hakkında Konuştu



Bu ayın başlarında Jelena çiftinin ayrıldığı haberleri çıkmıştı. Ama ikiliden kesin bir haber alamamıştık. Justin Bieber, Billboard dergisi ile yaptığı röportajda ayrıldıklarını kabul etti ve bazı söylentilere açıklık getirdi.

“Çok söylenti var. Selena’yı her gün aradığımı, onun telefonu açmadığını yada Selena’nın peşini bırakmadığımı falan söylüyorlar. Bunları haber sitelerine girip öğrenmiyorum tabi, duyuyorum. İnternette birşey olduğunda bana söylüyorlar, herşeyi öyle öğreniyorum. Kalbim kırık ve şuan mutlu sayılmam. Yaşadıklarımı atlatmaya çalışıyorum. Dediğim gibi moralimi düzeltecek bir sürü yakın arkadaşım var.”

Ayrıca Justin son yayınladığı Nothing Like Us şarkısını Selena Gomez’e yazdığını da itiraf etti. Şarkının sözleri şöyle; “Beni neden itiyorsun? Bir hayal gibi karışıklıkta kayboldum. Eskiden senin gününü gün ederdim. Ama artık eskide kaldı, bu bizim sonumuz değil. Ama böyle olmalı sanırım. Söyle bana, değer miydi? Biz mükemmeldik. Sadece anlamanı istiyorum bebeğim. Bizim gibi başkası yoktu. Senin ve benim gibi başkası yoktu.”




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adınız:
E-mail: