1 Şubat 2013 Cuma

Selena Gomez "Taylor Zor Zamanımda Yanımda Olan Tek Kişi"

Selena Gomez, Şubat 2013 Nylon dergisinin fotoğraf çekimleri için kamera karşısına geçti. 20 yaşındaki şarkıcı/oyuncu birbirinden güzel pozlar verdi. Ayrıca dergiye röportaj veren Selena, yeni filmi Spring Breakers ve en yakın arkadaşı Taylor Swift hakkında konuştu. Röportajın bir kısmı;
Spring Breakers filmi hakkında;
Daha önce de söyledim, filmin isminin şirin olduğuna bakmayın. Özellikle anneler için söylüyorum ‘çocukların Spring Breakers filmini izlemesine izin vermeyin.’ Beni takip eden genç nesiller için olmadığını biliyorum ama bende 21 olmak üzereyim.
En iyi arkadaşı Taylor Swift hakkında;
Çoğu zaman aynı anda aynı şeyleri yaşıyoruz. Ama biz onunla hiç şöhretimiz hakkında konuşmadık. O ailemle ve erkek arkadaşımla ilgili bir sorun olduğunda gidebileceğim tek kişi. Taylor’a çok güveniyorum ve ona sahip olduğum için şanslıyım.


Bella Thorne Hakkında 10 Gerçek!!


1 – Bella yarı İtalyan ve Kübalı.
2 - Bella Thorne 150 kereden fazla kırmızı halıda yürüdü.
3 – Shake It Up’ın ilk bölümü için Bella ve oyuncu kadrosu haftada 30 saat dans çalışmışlar.
4 – En sevdiği diziler ; The Vampire Diaries ve Glee.
5 – Bella Thorne’ın annesi Tamara bir profösyonel fotoğrafçı.
6 - Gerçek saçı düzmüş ama o kıvırcık tercih ediyor.
7 - Bella’nın Shake It Up’daki karakterinde de olduğu gibi gerçekte de ‘disleksi’ sorunu var.
8 - Bella’nın en yakın ve sırdaş arkadaşı rol arkadaşı Zendaya.
9 - Gerçek saç rengi koyu sarı ama o kızıla boyattı.
10 – Hayvanları çok seviyor ve Humane Society kurumunu destekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adınız:
E-mail: